2025 YILI AĞUSTOS NORM KADRO FAZLASI ÖĞRETMENLERİN YER DEĞİŞTİRME DUYURUSU
8234
14:42
20.08.2025

 

Millî Eğitim Bakanlığınca 2025 Ağustos dönemi Norm Kadro Fazlası Öğretmenlerin yer değiştirme süreci başlatılmıştır.

Bu kapsamda;

·         Norm kadro fazlası olduğu tespit edilen öğretmenlerin listesi,

·         İlimiz genelinde ihtiyaç bulunan eğitim kurumları listesi ve Bakanlık duyurusu Müdürlüğümüz resmî internet sitesinde yayımlanmıştır.

Başvurular 20.08.2025 tarihi itibarıyla alınacaktır. Sürecin sağlıklı yürütülebilmesi için gelişmelerin Müdürlüğümüz internet sitesinden düzenli olarak takip edilmesi önem arz etmektedir.

Öğretmenlerimizin, duyuru ve listeleri dikkatle incelemeleri; herhangi bir hata tespit edilmesi durumunda 19.08.2025 Salı günü saat 16.00'ya kadar Müdürlüğümüze bilgi vermeleri gerekmektedir. Bu tarihten sonra bildirilmeyen hatalardan öğretmenlerimiz sorumlu olacaktır.

 

Norm kadro fazlası olduğunuza ilişkin tebligatın, kadronuzun bulunduğu kurumdan 19.08.2025 Salı günü mesai bitimine kadar tarafınızdan teslim alınması gerekmektedir.

 

Önemli Hatırlatmalar:

  1. Engelli öğretmenler ve yakınlarıyla ilgili madde:
    Sağlık kurulu raporunda en az %40 oranında engelli olduğu belirtilen öğretmenler ile ağır engelli (tam bağımlı,"Başkasının güç ve yardımı olmaksızın hayatını devam ettiremez" ibaresi bulunanlar,  çok ileri düzeyde ÖGV, belirgin ÖGV, ÖKGV,) raporu olan birinci derece kan hısımları veya eşi bulunan öğretmenler, geçerli sağlık raporlarını sisteme yüklemeleri halinde RESEN atamadan muaf tutulacaktırlar. Resen atamadan muaf olunabilmesi için söz konusu raporların sisteme yüklenmesi gerekmektedir. NOT: İlgili Sağlık kurulu Raporlarının 22.08.2025 mesai bitimine kadar kadrolarının bulunduğu eğitim kurumları aracılığıyla İl Milli Eğitim Müdürlüğüne gönderilmesi gerekmektedir.

  2. Puan Hesaplaması:
    İlgi duyuruda belirtildiği üzere, hizmet puanı ve/veya hizmet süresi hesaplamasında 19.08.2025 tarihi esas alınacaktır. Hizmet puanına etki edecek işlemlerin bu tarihten önce tamamlanması gerekmektedir.

  3. Tercih ve Onay İşlemleri:

    • Sistem üzerinden tercih yapan öğretmenlerimizin, tercihlerini onaylamadan sistemden çıkmaları halinde başvuruları geçersiz sayılacaktır.

  4. Belgelerin Saklanması:
    Başvuru yapan öğretmenlerin elektronik başvuru evrakları, 2 nüsha olarak çıktı alınıp öğretmen ve okul müdürü tarafından imzalanacak ve okul dosyasında saklanacaktır.
    Engelli raporu yükleyen öğretmenlerimiz ayrıca "Aslı Gibidir" onaylı rapor örneğini de bu dosyada bulundurmalıdır.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 ·         Onaylanan tercihler, ancak tokat.personel.ogretmenatama@meb.gov.tr adresine mail yoluyla bildirilerek iptal ettirilebilir.

 

DİKKAT!
Değerli Öğretmenlerimiz;

 

Başvuru modülüne giriş yaparak tercihlerinizi oluşturduktan sonra mutlaka onaylama işlemini yapmanız gerekmektedir.
Onaylama işlemi yapılmadığı takdirde, sistem tercihlerinizin geçersiz olduğunu kabul ederek atama işlemini resen gerçekleştirmektedir.


 

    

ATAMA BAŞVURU LİNKİ : https://tokat.meb.gov.tr/norm/atama/atama.aspx (BAŞVURULAR BAŞLAMIŞTIR.)

 

NORM KADRO FAZLASI ÖĞRETMEN LİSTESİ : TIKLAYINIZ (Lütfen Yukarıdaki Açıklamaları Okumadan Tıklamayınız)

İHTİYAÇ LİSTESİ : TIKLAYINIZ (Lütfen Yukarıdaki Açıklamaları Okumadan Tıklamayınız)

İLÇE GRUPLARI : TIKLAYINIZ (Lütfen Yukarıdaki Açıklamaları Okumadan Tıklamayınız)

BAKANLIĞIN NORM KADRO FAZLASI ÖĞRETMENLERİN YER DEĞİŞTİRME DUYURUSU : TIKLAYINIZ (Lütfen Yukarıdaki Açıklamaları Okumadan Tıklamayınız)

Yayın Tarihi: 20.08.2025